Thursday, 22 December 2016

Maharani untuk lenguh badan

Ada kawan tanya ecah "betul ke makan Maharani boleh hilang lenguh-lenguh badan"...??? Al-maklum dia seorang cashier kat tempat kerja ecah, jadual tak menentu, berdiri untuk jangka masa lama pulak tambahan berkejaran dengan masa keluar masuk kerja lagi..Haaa..ye kak memang amal Maharani boleh hilangkan lesu dan lenguh badan. Bukan elok untuk yang dah berkahwin je, anak dara pon boleh ambik. Aishah makan pon untuk tujuan hilangkan lesu jugak, satu lagi senggugut pon tak ada. Kalo tak setiap kali period memang runsing, sakit satu badan.

Apa kata cuba dulu Maharani...baru bagi pendapat korang...

Kebaikan amalkan maharani.

1. Ia akan menyelesaikan masalah haid tidak teratur.
2. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan.
3. Anti bakteria (sekitar faraj)
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut.
5. Melegakan migrain dan angin dalam badan.
6. Menguatkan hati dan buah pinggang.
7. Melegakan asma.
8. Menghilangkan bau mulut (terutama waktu pagi)
9. Baik untuk pesakit diabetes (untuk kencing manis)
10. Menyelesaikan masalah buasir.
11. Merangsang hormon estrogen, progesterone & androgen (hormone seks)
12. Menberi kebahagiaan kepada pasangan.
13. Kesuburan dan awet muda.
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit.
15. Menaikkan seri muka.
16. Menegangkan payudara.
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat.
18. Melambatkan proses menopous.
19. Menguatkan antibodi/imunisasi.
20. Melancarkan peredaran darah.
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam.
22. Amalan semasa berpantang.
23. Menambah darah semasa bersalin.
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan.
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas bersalin.
26. Menghilangkan urat timbul.
27. Mengimbangi tekanan darah.
28. Meningkatkan kecerdasan minda.

Aishah Rawi
0139923140
aishahrawi.blogspot.com

#MaharaniKualaTerengganu
#MaharaniDurianBurung
#MaharaniTelukPasu
#MaharaniManir

Credit : Kak Ckin Ali

Monday, 19 December 2016

Restock Maharani Jamu Abang Sayang

Manfaatkan cuti harini dengan pergi stokis top up stok "Jamu abang sayang" laku keras ni...

Sebulan sekotak tu wajib bagi wanita luar sana tak kisahlah yang dah berkahwin ataupun anak dara yang ada masalah dalaman wanita, yang nak hamil, nak sihat dalam dan luar dan yang nak macam-macam khasiat yang ada dalam Herba Maharani ni boleh pm Aishah cara nak dapatkannya.

Kebaikan amalkan maharani.

1. Ia akan menyelesaikan masalah haid tidak teratur.
2. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan.
3. Anti bakteria (sekitar faraj)
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut.
5. Melegakan migrain dan angin dalam badan.
6. Menguatkan hati dan buah pinggang.
7. Melegakan asma.
8. Menghilangkan bau mulut (terutama waktu pagi)
9. Baik untuk pesakit diabetes (untuk kencing manis)
10. Menyelesaikan masalah buasir.
11. Merangsang hormon estrogen, progesterone & androgen (hormone seks)
12. Menberi kebahagiaan kepada pasangan.
13. Kesuburan dan awet muda.
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit.
15. Menaikkan seri muka.
16. Menegangkan payudara.
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat.
18. Melambatkan proses menopous.
19. Menguatkan antibodi/imunisasi.
20. Melancarkan peredaran darah.
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam.
22. Amalan semasa berpantang.
23. Menambah darah semasa bersalin.
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan.
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas bersalin.
26. Menghilangkan urat timbul.
27. Mengimbangi tekanan darah.
28. Meningkatkan kecerdasan minda.

^_^ COD area Bandar Kuala Terengganu, Durian Burung, Manir, Teluk Pasu

Aishah Rawi
0139923140
aishahrawi.blogspot.com

#MaharaniDurianBurung
#MaharaniManir
#MaharaniTelukPasu
#MaharaniTerengganu
#TopLeaderCircle

Friday, 16 December 2016

Hamil dengan Maharani

Mendapat khabar gembira bila isteri disahkan mengandung asbab ikhtiar dengan Maharani...

Kenapa perlu Maharani..?

Jom baca entry kat bawah..

Kebaikan pengambilan Herba Maharani

1. Menyelesaikan masalah haid tak teratur
2. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan
3. Anti bakteria (sekitar faraj )
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut
5. Melegakan Migrain dan angin dalam badan
6. Menguatkan fungsi hati dan buah pinggang
7. Melegakan asma
8. Menghilangkan bau mulut ( terutamanya waktu pagi )
9. Baik untuk pesakit Diabetes ( untuk kencing manis )
10. Menyelesaikan masalah buasir
11. Meningkatkan nafsu dengan merangsang hormon Estrogen, Progesterone & Androgen ( Hormon Seks )
12. Memberi kepuasan pada pasangan 
13. Menyuburkan dan menjadikan awet muda
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit
15. Menaikkan seri muka menjadikan kulit kemerah-merahan
16. Menegangkan payudara
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat
18. Melambatkan proses menopous
19. Menguatkan antibodi
20. Melancarkan peredaran darah
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam
22. herba terbaik semasa berpantang mempercepatkan pengecutan rahim
23. Menambah darah semasa bersalin
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas melahirkan
26. Menghilangkan urat timbul
27.Mengimbangi tekanan darah
28. Meningkatkan kecerdasan minda
29. Membantu ikhtiar mendapatkan zuriat

Aishah Rawi
0139923140
aishahrawi.blogspot.com

#CODMaharaniBandarKualaTerengganu
#CODMaharaniDurianBurung
#CODMaharaniTelukPasu
#CODMaharaniManir

Hamil penangan Maharani

"Ada client anak baru 4 bulan dah pregnant lepas makan Maharani dan pakai PB"

Kenapa pilih Maharani?????

Nilah kebaikan amalkan maharani.

1. Ia akan menyelesaikan masalah haid tidak teratur.
2. Menyelesaikan masalah senggugut, keputihan dan kekuningan.
3. Anti bakteria (sekitar faraj)
4. Melegakan sakit pinggang, sendi dan lutut.
5. Melegakan migrain dan angin dalam badan.
6. Menguatkan hati dan buah pinggang.
7. Melegakan asma.
8. Menghilangkan bau mulut (terutama waktu pagi)
9. Baik untuk pesakit diabetes (untuk kencing manis)
10. Menyelesaikan masalah buasir.
11. Merangsang hormon estrogen, progesterone & androgen (hormone seks)
12. Menberi kebahagiaan kepada pasangan.
13. Kesuburan dan awet muda.
14. Mencantik, menegang dan melicinkan kulit.
15. Menaikkan seri muka.
16. Menegangkan payudara.
17. Menghilangkan kelesuan dan muka pucat.
18. Melambatkan proses menopous.
19. Menguatkan antibodi/imunisasi.
20. Melancarkan peredaran darah.
21. Menghilangkan perpeluhan pada waktu malam.
22. Amalan semasa berpantang.
23. Menambah darah semasa bersalin.
24. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan.
25. Memperbanyakkan pengeluaran susu badan selepas bersalin.
26. Menghilangkan urat timbul.
27. Mengimbangi tekanan darah.
28. Meningkatkan kecerdasan minda.

^_^ COD area Bandar Kuala Terengganu, Durian Burung, Manir, Teluk Pasu

Aishah Rawi
0139923140
aishahrawi.blogspot.com

#MaharaniDurianBurung
#MaharaniManir
#MaharaniTelukPasu
#MaharaniTerengganu
#TopLeaderCircle